Twitter-guide


Kommunikationskonsulten Per Torberger har skrivit en Twitter-guide för nybörjare.

About Twitterakuten

Bloggen är till för att fånga upp, strukturera och arkivera de frågor och tips som dyker upp om och kring Twitter. Bloggen drivs helt ideellt, av egen kraft och med ett brinnande intresse för interaktion mellan människor och tekniska lösningar. Det är bara kul att dela med mig kunskap och erfarenheter. Jag som ligger bakom bloggen, heter @Twittdoktorn på Twitter och på Facebook, där jag också svarar på frågor efter bästa förmåga. Använd gärna taggen #twitterakuten. Om du inte öppet vill diskutera dina frågor kan jag nås även via e-post: twittdoktorn(@)gmail.com

Posted on 2011-04-17, in Tips and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Jag har anmält att jag inte vill vara med i Twitter. Var vänlig tag bort mig omedelbart och det är fullständigt lönlöst skicka reklam. Det passar mig inte alls, därmed inte sagt att det är fel på twitter. Tack mvh Maj-Britt Lidén, kungsbacka

    Gilla

    • Hej Maj-Britt! Tack för ditt meddelande. Jag har inget minne av att jag har fått något meddelande från dig, men alldeles oavsett har jag ingen möjlighet att ta bort folk från Twitter. Dels kan du själv styra vilka uppdateringar Twitter ska skicka dig och genom vilka kanaler (Sms, e-post) Inställningar/Notiser och E-post notiser. Dels är det bara du som kan avsluta ditt eget konto genom att logga in på ditt Twitterkonto gå genom Inställningar/Konto och Avaktivera mitt konto.

      Jag har inga reklam på denna blogg och ännu mindre skickar jag reklam till folk.

      Hoppas det jag har kunnat besvara din fråga.

      Med bästa hälsningar /Twittdoktorn

      Gilla

Kommentera

